Followers

Thursday, 8 September 2011

5 more month to go.T_T(miss u so bad)


5 bulan lagy....sabo aida sabo..
setakat tunggu org bukan susah pun kan...
hahahahXD(bahagian wat sedap aty T____T)
Ya Allah! byk gile dugaan Kau kat aku,,..
sume uji kesabaran aku...
tapi kdang2 aku x tahan jugak... ..
paling aku x boleh time duk sowang2...
bleh gile sekejap aku...
sume barang aku baling....
dis is me.. aku x suke org tgok aku ngan masalah...
 nak2 time aku nangs.. aku cukup benci org tgok aku menangis... sumpah benci gile...
aku malu!!!
aku nak jadi org yg kuat.. x nak asyik bergantung kat org macam dulu.. sebab suke brgantung kat org la..
aku jdi bengong mcm tuh....
aarrgghhhh
aku da x nak ingt sal hal lame,... pergy mampos la kau...
aku dah ade org len....
awak sorry.. kadang2 die tetibe dtg sye x nak pun,...
sorry sesangat,,, sye try lupe .... n demi Allah sye benci die...
 juz kadang2 je die duk lam pale otak sye neh... tu pun kalu sye ade kat umah,,,
sebenaarnyer mybe sebab rumah tu kowt...
tempat die selalu datang...
i'll try to forget him okayh sayang..
only u all i want
miss u sayang...
dun worry.. sye x penah curang ngan sape2 un sebelom nieh..
n i'll never cheat on u
i miss u b. will always waiting 4 u ...
cepat balik b....
x saba nak jumpe b.. miss u sayang.. 

 everytime i close my eyes , i see u sayang...
i really am missing u...
i could not forget u ...
i love u so damn much..
miss u so bad..Y_Y
 

No comments:

Post a Comment